Buurtvereniging Opwettens Land

Buurtvereniging Opwettens Land is de gezelligste buurtvereniging voor alle bewoners van Opwettens Land. Opwettens Land was de eerste bouwfase van de nieuwbouwwijk Nuenen-West. We bevorderen sociale contacten en woonplezier in de buurt door gemeenschappelijke belangen te behartigen en door het jaarlijks organiseren van diverse activiteiten voor jong en oud.

De vereniging is op 6-3-2018 officieel opgericht, we hebben een bestuur, statuten, huishoudelijk reglement en staan ingeschreven in de kamer van koophandel. Bewoners aan het Aangelag 1-28, Bakertdreef 2-38, Dubbestraat 20-32, Jozefsveld 2-20, Ligtsedreef 1-49 kunnen lid worden van de buurtvereniging.

e-mail: buurtvereniging.opwettensland@gmail.com
website: buurtverenigingopwettensland.nl

Lid worden?

Je kunt je aanmelden via dit inschrijfformulier. We nemen dan contact met je op en na betaling van de contributie ben je lid.

Communicatiekanalen

We communiceren met onze leden via e-mail en via een groep in WhatsApp. Als je lid bent van de buurtvereniging voegen we je toe aan de Whatsapp-groep.

Overig

Opgericht op 6-3-2018, KvK: 71103953