Buurtvereniging Opwettens Land

De buurtvereniging voor alle bewoners en toekomstige bewoners van Nuenen West.

**** De website is onder constructie, basisinformatie over het lidmaatschap vind je hieronder ****

We bevorderen sociale contacten, saamhorigheid, woonplezier en leefbaarheid in de buurt door gemeenschappelijke belangen te behartigen en door het jaarlijks organiseren van diverse activiteiten voor jong en oud (o.a. Burendag BBQ met vertier, Koningsdag spelen met markt, Halloween tocht).

De vereniging is in 2018 officieel opgericht. We hebben een bestuur, statuten, huishoudelijk reglement en staan ingeschreven in de kamer van koophandel. Als jonge, snelgroeiende en ambitieuze vereniging vinden we het super leuk om met je in contact te komen. We zetten ons actief in voor een gezellige, duurzame en sociale wijk. Er zijn plannen voor de ontwikkeling van een buurthuis 2.0.
Stuur ons gerust een e-mail als je meer wilt weten.

We zijn altijd op zoek naar talent en middelen voor het gemeenschappelijk belang. Wil je iets betekenen voor Nuenen West als (actief) lid, overheid, sponsor of samenwerkingspartner? Dan horen we dat graag!

e-mail: buurtvereniging.opwettensland@gmail.com
website: buurtverenigingopwettensland.nl

Lid worden?

Je kunt je aanmelden via dit inschrijfformulier. We nemen dan contact met je op en na betaling van de contributie ben je lid.

Communicatiekanalen

We communiceren met onze leden via e-mail en via een groep in WhatsApp. Als je lid bent van de buurtvereniging voegen we je toe aan de Whatsapp-groep.

Meer informatie over Nuenen West

Overig